Jeśli chcesz pisać wiadomości musisz się zalogować.
Wysłany: śro, 12 wrzesień 2012 o godz. 16:16
Temat postu: Odradzam MULIT PB jak 'partnera' przy budowie/remoncie domu!
Witam wszystkich!
Dziele się moim doświadczeniem dot. remontu/budowy domu na pośrednictwem firmy Mulit PB z Wrocławia.
Przedstawiają się jak inwestor zastępczy, który 'zarządza' budowa dzięki czemy iwestor oszczędz czas i pieniądze.
Rzeczwistość jest całkowicie odmienna:
1) żadnych oszczedności nie, bo Doradca terenowy tej firmy najpierw zawyża koszty materiałów żeby potem je obniżyć pokazując oszczeedności jakie jemu udalo się wynegocjowac
2) sam proces budowy to porażka! doradcy Multi są niekompetętni o i w ogóle nie pojawiają się na tzw. wizyty na budowie za ktore maja płacone! Oszukują gdzie się da.
A jak pojawia się problem to umywaja rece, twierdzac ze inwestor podpisywal umowe z wykonawca, a oni tylko 'zarządzają' (czytaj "pseudo zarządzają')
Slawek - wściekły na Multi
Wysłany: czw, 13 wrzesień 2012 o godz. 08:25
Temat postu: Odp: MULIT PB jak 'partnera' przy budowie/remoncie domu!
Witam,
.reprezentuję firmę Multi o której wspomina Pan Sławek ( tak naprawdę to Pan Tomasz ).
Potwierdzam że przygotowywaliśmy i nadzorowaliśmy prace przy elewacji domu w Lublińcu.
Z uwagi na niski budżet oraz brak konieczności zatrudniania kierownika budowy ograniczylismy zakres naszej usługi do minimum.
Firma wykonawcza prowadziła prace elewacyjne w okresie zimowym ( 2011/2012).
Na wiosnę Pan Tomek zglosił reklamację ( poprawki kosmetyczne na 2 dni pracy z tego 1 dzień na rozkladanie rusztowania)
którą się zajęliśmy i zaproponowaliśmy 2 rozwiązania:
1. wezwanie wykonawcy do usunięcia usterek ( Wykonawca zadeklarował poprawę usterek)
2. zatrudnienie firmy zewnętrznej i obciążenie kosztami wykonawcy. Takie rozwiązanie wymaga zainwestowanie pieniędzy ze strony Inwestora.
Pan Tomek wybrał wariant nr 1 gdyż macierzysty wykonawca potwierdził że poprawi usterki po zimie.
Wariant nr 2 dyskwalifikował ze względów finansowych. Dodatkowo oczekiwał że nasza firma wyłozy pieniądze za naprawę i wyegzekwuje je od wykonawcy elewacji.
Takie rozwiązanie niestety nie jest możliwe gdyż:
1. nie byliśmy stroną w umowie
2. nie jest to zgodne z prawem.
Wykonawca zadeklarował termin naprawy na maj (wcześniej pracował za granicą) i niestety przesuwał termin wejścia na budowę. Finalnie pojawiła się w sierpniu ale dostęp do budynku był niemożliwy gdyż Pan Tomek wyjechał na wakacje i nie udostępnił nam kluczy.
Wykonawca nie odżegnuje sie od naprawy jednak z powodu zainstalowania rusztowań na innej budowie i konieczności zakończenia rozpoczętych prac nie mógł pojawić sie i zadeklarowł termin po 15.09.2012.
Mam nadzieję że dałem szerszy obraz całej sytuacji.
Jeżeli ktoś ma pytania to proszę o kontakt bezpośrednio ze mną: Marek Wełeszczuk 512 138 215.
P.S. Mam nadzieję że po załatwieniu reklamacji Pan Tomasz rozliczy się z nami do końca.